سوالات متداول

در فروشگاه های اینترنتی تنها راه شناخت مشتری از محصولی که می خواهد تهیه کند اطلاعات ارائه شده از محصول در جای جای مختلف سایت و شبکه های اجتماعی و تبلیغات می باشد. لذا در تامین محتوای فروشگاه اینترنتی رویامان تمام سعی مان را به کار بسته ایم تا اطلاعات دقیق، روشن و شفاف از محصول ارائه دهیم. (در هر دوره باز هم این اطلاعات دقیق تر و بیشتر خواهد شد.)

تمامی عکس ها و مشخصات از تولید کننده ی کالا از سایت اصلی شرکت تولید کننده ترجمه و ارائه شده است و در نهایت با مشخصات محصول تأمینی ما مطابقت داده شده تا اشتباهی در این مورد صورت نگیرد.

با این حال برای تأمین اطمینان کامل مشتری در خرید، پیش بینی شده است در صورت مغایرت – تحویل کالایی به مشتری که مشخصات مورد نظر که در برگه ی محصول ارائه شده را ندارد – مشتری حق دارد طبق مقررات گارانتی بازگشت کالای فروشگاه، محصول را به فروشگاه برگرداند و تمام هزینه ی های پرداختی خود را دریافت کند.

برای چک کردن سوابق سفارش خود بعد از ورود به سایت می توانید با مراجعه به بخش «سفارش ها» در صفحه کاربری یا استفاده از لیست بازشوی نوار نارنجی بالای سایت و انتخاب گزینه ی «سفارش ها» سوابق سفارش های خود را ببینید.

ضمنا می توانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا در صورت ورود مستقیما به صفحه ی سفارش های خود هدایت شوید.

تمامی محصولاتی که ناموجود شده اند در اولین فرصت تامین می شوند. در صورت فعال بودن گزینه ی پیش سفارش برای آن محصول، می توانید با سفارش محصول در لیست انتظار محصول قرار بگیرید؛ تا در سریع ترین زمان ممکن پس از تأمین موجودی، سفارش برای شما ارسال شود.

برای بازگرداندن محصول بنا به دلایلی از قبیل عدم تطابق کالای مورد درخواست و…

  • ابتدا موضوع را به صورت تلفنی یا تلگرام یا … به کارشناس فروش سایت اطلاع داده شود.
  • در صورت حل نشدن مشکل با هماهنگی ایشان مرسوله را به مقصد فروشگاه ارسال می شود.

به محض رسیدن مرسوله به فروشگاه، در صورت نیاز توسط کارشناس بازبینی شده و عودت مبلغ یا تعویض انجام می گیرد.

در صورت باز نشدن پلمپ کالای خریداری شده، این حق برای مشتری محفوظ است که به هر دلیلی سفارش را به فروشگاه عودت دهد و در اینصورت تنها هزینه های حمل و نقل به عهده ی مشتری خواهد بود.

در صورت وجود مشکل در محصول از قبیل

  • اصل نبودن کالا
  • مشکل در عملکرد کالا (خراب بودن محصول)
  • عدم تطابق اطلاعات ارائه شده برای محصول با کالای تحویل داده شده
  •  ارسال سفارشی غیر از آنچه مشتری خواسته است

مشتری می تواند سفارش دریافتی را بازگرداند و هزینه های حمل و نقل کالا در صورت صحت ادعای مشتری بر عهده ی فروشگاه خواهد بود.

لازم به ذکر است در صورتی که احراز مشکلاتی که در بالا بدان اشاره شد، نیازی به باز کردن پلمپ محصول نداشته باشد؛ محصول مرجوعی پذیرفته خواهد شد. در غیر اینصورت پذیرفتن اجناسی که پلمپ آنها باز شده است، بدلیل بهداشتی بودن محصولات مقدور نمی باشد.